vrijdag 28 maart 2014

Foto's van model Lily om uitvaartkosten te dekken

Gisteren heb ik op Facebook een nieuw album geplaatst met foto’s van de beeldschone Lily Cusiel.Het was haar laatste fotoshoot.
De foto's in dit album heb ik gemaakt op 14 maart 2014.
Op 23 maart is Lily overleden, enkele dagen nadat zij werd getroffen door een herseninfarct. Vandaag vindt de uitvaart plaats. Voor de uitvaart was zij niet verzekerd en haar nabestaanden draaien voor de kosten op. Ik bied de foto's in dit album te koop aan voor € 25 euro per foto. Je krijgt een foto per email toegezonden in hoge resolutie, waarna je deze desgewenst zelf kunt laten afdrukken. Met de opbrengst wil ik de nabestaanden financieel ondersteunen in de kosten van de uitvaart. Bestelling is mogelijk door mij een Persoonlijk Bericht te sturen op Facebook, met vermelding van de code die rechts van de foto staat vermeld. Daarna ontvang je een bericht met de betalingsinstructie.

Foto: 'Lily Cusiel' van Frank de Leeuw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten