Posts tonen met het label optredens. Alle posts tonen
Posts tonen met het label optredens. Alle posts tonen

zondag 24 maart 2013

Droomreis door Fort Abcoude

Vandaag is het de laatste dag van 'Droomreis' een multicultureel evenement en expositie in Fort Abcoude, Molenweg 19 in Abcoude. Behalve door en rond het fort opgestelde kunstvoorwerpen, zoals schilderijen, beelden en installaties staan er vandaag ook optredens op het programma:
* 14:00 uur singer/songwriter Neco Novellas
* 15:00 uur de band Pek en Veren, goed voor koffers vol rock covers!
* 16:00 uur wordt er poëzie voorgedragen door Ria Westerhuis en Delia Bremer
* 17:00 uur prijsuitreiking Droom-Haiku-Kussen wedstrijd
* 18:00 afsluiting
De entree bedraagt € 2 per persoon; kinderen onder toezicht van volwassenen tot 12 jaar kunnen gratis het fort bezoeken.

zondag 8 april 2012

Multicultureel festival in Baarn


In het weekeinde van 21 en 22 april zal in Sportcomplex 'De Trits', Goeman Borgesiuslaan 2
in Baarn een groot multicultureel festival worden georganiseerd door Sinar Projects, een organisatie die de netto-opbrengst van haar activiteiten aan goede doelen besteedt. In dit geval gaat de opbrengst naar de verbouwing van een oud, vervallen klooster in Sukabumi op West-Java. Het klooster wordt onder leiding van Sinar Projects gefaseerd omgebouwd tot een verzorgingstehuis voor arme bejaarden, die nu op straat moeten leven.
Het evenement biedt, naast tal van kramen waar heerlijke gerechten en verfrissende drankjes te koop zijn, ook stands met non-food producten. Hoofdmoot op beide dagen vormen dans- en vechtsportdemonstraties en viooral de optredens van maar liefst tien bands, die ondermeer 'Indorock' ten gehore zullen brengen.
De toegangsprijs bedraagt aan de zaal € 15 per persoon en in de voorverkoop € 12,50, te bestellen via de website. Kinderen tot 12 jaar kunnen gratis met betalende bezoekers mee naar binnen.
Op 21 april gaat de zaal open om 13 uur en vinden de optredens vanaf 14 uur plaats. Het feest eindigt pas om 0.00 uur.
Op 22 april gaat de zaal om 12 uur open en begint het festijn om 13 uur. Om 22 uur zal het feest zijn afgelopen.
Reden om op mijn blog dit festival te vermelden, is uiteraard het sympatieke doel dat ermee wordt gediend, maar ook omdat ik zelf op die dagen een kraam zal bemannen, waar ik mijn schilderijen en tekeningen aanbied. Een groot deel van de opbrengst daarvan gaat ook naar het goede doel. Daarnaast maak ik die dagen een fotoreportage van het evenement. De foto's kunnen later bij de organisatie worden nabesteld en daarmee wordt dan ook weer het Sukabumi-project ondersteund. Mijn nicht Manon en haar vriendin Margot ondersteunen het project eveneens en zij zullen de kraam met mij delen. Manon en Margot maken een videoregistratie van het evenement, die later ook kan worden nabesteld. Manon zal ook een creatieve activiteit voor kinderen begeleiden.

Foto: schilderij 'Aspasia', acryl op doek