maandag 23 mei 2011

Gisteren besteld, vandaag in huis


Hij staat altijd klaar als er iets met mijn auto aan de hand is. Bayram een Turkse docent Autotechniek aan het Regio College in Zaandam. Het afgelopen jaar heeft hij een aanvullende cursus gedaan om nog beter toekomstige automonteurs te kunnen opleiden. Het einde van de studie is, in elk geval voor dit jaar, in zicht. Morgen is de laatste dag. Gisteravond belde Bayram mij:'Ik realiseer mij dat het wat kort dag is, maar ik zou het leuk vinden om mijn docente Frouke Visser overmorgen een cadeautje te geven in de vorm van een schilderijtje met het portret van haarzelf. Zou dat nog lukken?' Ik zegde toe, ook al had ik de hele dag andere zaken gepland staan. Ik sprak af dat hij het schilderijtje vanavond kon komen ophalen. Juf Frouke in pop-art uitgevoerd op een 3D-doekje van 30 x 30 cm. Juf wacht op Bayram om morgen aan haarzelf te worden gegeven. Gelukkig droogt acryl lekker snel.

1 opmerking:

  1. Bayram heeft het doekje opgehaald. Hij was wild enthousiast. Leuk, want ik moest er vroeg voor opstaan ;-).

    BeantwoordenVerwijderen