maandag 6 september 2010

Kunstmarkt Hoorn druk bezocht.


Het weer zat mee, wat er mede toe heeft bijgedragen dat de jaarlijkse kunstmarkt in Hoorn succesvol is verlopen. Ik stond zelf met mijn kraam op het deel van de markt dat tot Montmartre was omgedoopt, omdat daar tekenaars, schilders, beeldhouwers en een sieradenontwerper echt aan het werk waren. Ik heb daar gewerkt aan een olieverfportret van mijn 3-jarige Engelse neefje, Bryn. Ik ben aardig opgeschoten, maar moet na droging van het voorlopige resultaat nog wat details uitwerken, zoals wimpers, wenkbrouwen en truitje en de finishing touch aanbrengen in de vorm van de neus, mond, schaduwwerking en het haar.
Men oordeelde het resultaat tot dusver zo positief dat drie mensen toegezegd hebben mij te zullen benaderen voor een portretopdracht. Een leuke spin-off.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten