zaterdag 18 september 2010

Nieuw visitekaartje


Mijn oude visitekaartjes vroegen er om handmatig meer actuele informatie bij te schrijven. Met de deze week ontvangen nieuwe kaartjes kan ik die handeling weer even vergeten. Alles klopt weer. De afbeelding toont een van mijn vaste modellen, Sandra, die inmiddels 'behoorlijk' zwanger is. Ze heeft mij gevraagd voor haar geboortekaartje een 'hoogzwanger' tekening te maken. Dat zal ik volgende maand doen.
Ik beeld mijn nieuwe kaartje hierbij af, dan beschikt u over alle gegevens wat betreft mijn atelier/studio-adres. Het enige dat u nog mist is de tekst op de achterzijde. Daarom vermeld ik die hierbij maar even: 'Mainport Art Productions verzorgt publiciteit voor kunstenaars, fotografen en modellen, ondermeer door het ter beschikking stellen van websites en het genereren van verkeer op deze sites. Zie http://www.mainportart.nl of http://tinyurl.com/vind-mij voor een beschrijving van onze succesvolle aanpak'.
Ziet u in deze informatie aanleiding om hem door te sturen naar anderen? Laat u niet weerhouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten