donderdag 2 september 2010


Op zondag 5 september zal de binnenstad van Hoorn tussen 12 en 17 uur weer het bruisende hart zijn van Hoorn Kunst & Cultuur, een grote, jaarlijks terugkerende kunstmarkt. Zowel professionele kunstenaars als amateurs zullen in hun kramen hun werken laten zien en te koop aanbieden. Op http://www.hoornkunstencultuur.nl/page.php?id=29 treft u een volledige lijst van deelnemers aan, met vermelding van hun website, voorzover zij daarover beschikken. Ook ikzelf zal acte de présence geven. Ik heb mijn kraam op 'Montmartre', het deel van de markt waar de kunstenaars ook daadwerkelijk met het maken van een kunstwerk bezig zijn. Behalve kijken naar mijn werk en mijn verrichtingen (het maken van een portret van mijn 3-jarige neefje Bryn in olieverf), kunt u bij mij ook terecht voor informatie over Mainport Art Productions en de websites die deze stichting (i.o.) gratis aan kunstenaars, fotografen en modellen ter beschikking stelt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten