vrijdag 2 september 2011

Fotografie-site uitgebreid


Behalve fotografie van natuur, dieren, architectuur, landschap en abstract houd ik mij ook bezig met modelfotografie. De leeftijd van modellen kan bij mij variëren van 18 tot 81 jaar, want iedere leeftijd heeft zijn eigen schoonheid. In mijn modelfotografie wil ik niet alleen glamourous vrouwen laten zien, die nog meer dan 60 jaar voor de boeg hebben, maar ook vrouwen die het levenspad al grotendeels hebben afgelegd. Getekend door ervaringen, zowel lichamelijk als geestelijk. Mijn fotografie-site is vandaag uitgebreid met een serie foto's van Catherine, een kunstenaarsmodel van midden zestig, dat zowel voor fotografen, tekenaars, schilders als beeldhouwers poseert.
Nog niet op mijn site, maar wel op die van modeontwerpster Taj Devi is vandaag een door mij gemaakte serie foto's geplaatst van haar unieke ontwerpen, prachtig gepresenteerd door de exotische schonen Emily en Merlijn. Taj Devi maakt geen confectie maar unieke ontwerpen,waarmee zij vooral het maken van kunst nastreeft. Vanuit dat startpunt wil zij wel in de toekomst ook ontwerpen gaan maken die als exclusieve serie kunnen worden aangeboden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten