maandag 11 juni 2012

Mijn profiel op Kunstmodel

Enkele maanden geleden was ik de eerste kunstenaar/fotograaf die zich inschreef bij het toen net online gekomen Kunstmodel, dat een van de platforms wil zijn voor kunstenaars en modellen. Tot mijn verbazing zag ik dat er sindsdien slechts één kunstenaar is bijgekomen. Ook op het gebied van modellen zou je kunnen zeggen 'dat er nog ruimte is'.
Een aantal mannelijke modellen en slechts enkele vrouwelijke modellen, waaronder Maria, die ook een website bij MainportArt heeft. Ik zou zeggen dat zeker in die laatste categorie er behoefte is aan uitbreiding om de website interessant te maken.
Nu was ik zelf ook in gebreke gebleven, maar dat heb ik vanavond goed gemaakt door een serie foto's te uploaden. Op het gebied van tekeningen en schilderijen moet ik binnenkort nog even aan de slag. Geïnteresseerd in mijn foto's en de website? Dan kun je mijn profiel bekijken. Maar je mag uiteraard ook mijn eigen websites als kunstenaar en fotograaf bezoeken.

Foto: Kunstenares/fashion designer Soraya Taj Devi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten