vrijdag 30 december 2011

2012: Veel geluk, gezondheid en creativiteit!


Het afgelopen jaar heeft voor mij een bevredigend verloop gekend. Ik heb mij met veel plezier met het maken van tekeningen, schilderijen en foto's kunnen bezighouden. Ik heb veel leuke mensen leren kennen en daarmee duurzame en vriendschappelijke contacten opgebouwd. In de privé-sfeer, maar ook met talentvolle kunstenaars, fotografen, modellen en inspirerende galeriehouders. Samen met collega Jan Sibie van Mainport Art Productions hebben we aantrekkelijke en effectieve websites gratis kunnen aanbieden aan deze groepen kunstbeoefenaars en we hebben enkelen ook marketing- en communicatieondersteuning kunnen bieden.
Hoewel de organisatorische opzet van MainportArt en het services-aanbod in het komende jaar wat zal veranderen en worden uitgebreid, hopen Jan en ik dat deze plezierige samenwerking ook in 2012 zal blijven bestaan en verder zal worden uitgebouwd. In onze blogs, gericht op modellen en kunstliefhebbers, proberen wij kennis en wetenswaardige informatie te verspreiden en kunstbeleving en kunstbeoefening te promoten.
Ik wens de deelnemers aan het groeiende, internationale MainportArt-netwerk en de bezoekers van onze websites een bijzonder creatief en succesvol nieuw jaar toe en in de privé-sfeer veel voorspoed, gezondheid, liefde en geluk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten