vrijdag 23 november 2012

Boek toont vrouwen uit 'De vergeten groep'

Laat je meenemen in de openhartige verhalen van inspirerende vrouwen over hun leven met kanker. Soms getekend door het leven, maar ondanks alles vinden ze allemaal de oerkracht om door te gaan. Hoe is het voor deze vrouwen om het gevoel van eigenwaarde te verliezen en weer terug te vinden? Ervaar de heftige emoties waaraan eenieder wordt blootgesteld. Ontdek bovendien hoe deze vrouwen in een schitterende fotosessie laten zien dat zij bovenal charme en uitstraling hebben. De vergeten groep is een stimulerend boek voor mensen die zelf of in hun naaste omgeving te maken hebben met deze verschrikkelijke ziekte.
Het boek is gemaakt door fotograaf Jan Tervoort uit Amsterdam. Jan licht zijn motivatie om het boek te maken toe: "Ik ben geboren in oktober 1949 te Amsterdam. Tot 2010 ben ik buschauffeur geweest in de hoofdstad. Ik ben toen een fotostudio begonnen, Jaloe Fotografie, en heb van mijn hobby mijn beroep gemaakt. Mijn eerste vrouw is in 1996 overleden aan longkanker. Ik heb toen heel veel steun gehad van het KWF. Daarom ben ik zo blij dat ik nu wat terug kan doen." Het boek is een paperback van 16 x 24 cm en omvat 78 pagina’s. Het wordt uitgegeven door Boekscout en kost € 14.95. Een deel van de opbrengst gaat naar het KWF Kankerfonds. Het boek kan ook online worden besteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten