zondag 5 mei 2013

Lily Cusiel poseerde in Het Schouw

Gisteren heb ik een TFCD-shoot gedaan met model Lily Cusiel, die haar hartsvriendin Conny had meegenomen. Twee schonen uit het verre Kerkrade.
Lily is een ervaren model, geboren in Tanzania, die het poseren overigens slechts als hobby beoefent. Conny had niet eerder voor de camera gestaan, maar ze doorstond deze eerste uitdaging voortreffelijk. Het weer zat mee, dus we hadden gelegenheid om zowel in mijn huiskamerstudio als buiten in Het Schouw, Amsterdam-Noord en Monnickendam opnamen te maken. Het is een feest om met de beeldschone Lily te werken. Een bruisende en expressieve vrouw, die het liefst, volop in beweging, werkt op de tonen van reggae of Afrikaanse pop-muziek. De stemming zat er goed in en met name Lily vond het jammer dat er toch aan het verblijf in de Randstad een einde moest komen. Ze wil zeker terugkomen, ook om een keer voor een schilderij te poseren. Ik zal graag daaraan meewerken.
Binnenkort zal ik, na selectie en bewerking, enkele foto's op mijn nieuwe website plaatsen, maar er zijn nu ook al enkele foto's op mijn Facebook- en Hyvespagina's te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten