vrijdag 3 mei 2013

Mijn nieuwe website staat online

Vandaag is mijn nieuwe website, www.frankdeleeuw.nl, online gegaan. De site geeft een beknopt beeld van mijn prestaties op het gebied van tekenen, schilderen en fotografie.
Het is een 'low budget' site die mij, inclusief BTW, iets meer dan 150 euro heeft gekost. Ik heb de site voor nog geen 6 euro in de maand bij een provider ondergebracht. Als je in eenzelfde site, maar dan wel gepersonaliseerd, tegen delfde prijs zou willen hebben, dan kan ik je de naam van de bouwer geven.
In overleg met haar kun je het design van de site aan je eigen wensen laten aanpassen, mits de technische opzet dezelfde blijft. In de toekomst zal een aantal foto's worden vervangen en het aantal worden uitgebreid. Ik ben zelf geen webbouwer, maar de site is zo opgezet dat ik - zodra ik de handleiding heb ontvangen - zelf foto's kan weghalen en plaatsen en ook de teksten kan ik zelf aanpassen.
Ben je als kunstenaar, fotograaf, model, ontwerper e.d. geïnteresseerd, of heb je anderszins in foto's een verhaal te vertellen, laat het mij dan via de contactpagina weten.
Ik vang geen provisie, dus je betaalt gewoon de reële prijs, die ook aan mij in rekening wordt gebracht.
Het kan zijn dat je andere eisen aan je website stelt, dan kan de webbouwer uiteraard ook andere sites bouwen, maar daaraan hangt dan een ander - maar nog steeds aantrekkelijk - prijskaartje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten