woensdag 1 februari 2012

Nieuwe informatiefolder Atelier de Kromme Mijdrecht


Atelier De Kromme Mijdrecht werd 32 jaar geleden in Mijdrecht opgericht door Gijs Piera en sindsdien heeft het zich ontwikkeld tot een kunstenaarsvereniging - primair voor amateurs - van enkele tientallen leden tot een vereniging met zo'n kleine 200 leden en cursisten. Er wordt vijf dagen per week les gegeven door enthousiaste, professionele kunstenaars, die beginners en jeugdleden de eerste kneepjes van het 'vak' leren en ook vergevorderde leden stimuleren hun creativiteit en technische vaardigheid te ontwikkelen. De filosofie van de vereniging is dat het plezier beleven aan het maken van kunst laagdrempelig moet zijn. Daarom worden de kosten van het lidmaatschap of deelname als cursist zo laag mogelijk gehouden.
Op www.atelierdekrommemijdrecht.nl is gedetailleerde informatie over het lesprogramma te vinden. Onlangs is een nieuwe folder uitgegeven die via de website of smitsvanderpoel@hotmail.com kan worden aangevraagd.
Ik was verrast te zien dat een van mijn pop-art portretten mede de omslag van de folder siert. Als voorzitter heb ik mij enkele jaren geleden teruggetrokken, maar als boeker van de naaktmodellen voor de dinsdagavondcursus 'Modeltekenen' ben ik nog wel actief. Als u kunstenaarsmodel bent of wilt worden, dan kunt u contact met mij opnemen via de website van Atelier de Kromme Mijdrecht of via de 'email'-knop op mijn eigen website. Vooral aan vrouwelijke modellen is behoefte. Er staan op dit moment ruim voldoende mannen in ons bestand. Ervaring is niet nodig; je wordt gecoacht. En je poseert in een uitermate ontspannen sfeer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten